جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
   

آیت الله بطحائی گلپایگانی: اتفاق تروریستی اخیر نشان دهنده درماندگی دشمنان اسلام و ملت ایران است.

🔳در پی حادثه تروریستی مرقد امام و مجلس شورای اسلامی، حضرت آیت الله بطحائی گلپایگانی با انتشار بیانیه ای ضمن ابراز همدردی با خانواده های شهدا، این اقدام جنایتکارانه را بیانگر عجز و ناتوانی دشمنان ایران اسلامی دانست.

📝متن پیام معظم له بدین شرح است:

▪️بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله اموت بل احیاء ولکن لا تشعرون(بقره/١۵۴)
«کسی را که در راه خدا کشته شد، مرده نپندارید، بلکه او زنده جاوید است، ولیکن شما این حقیقت را نخواهید یافت»

▪️اتفاق تروریستی اخیر نشان دهنده درماندگی دشمنان اسلام و ملت ایران است.

▪️سرزمین ایران اسلامی سرشار از مردم با غیرت و با احساسی هست که هیچ عاملی نمی تواند این حرارت قلبی و عمیق آن ها را سرد کند و در مقابل اینگونه حوادث که به فرموده مقام معظم رهبری (ترقه بازی بیش نیست) کوچک ترین لرزه ای به پیکره نظام و اسلام بیاندازد.

▪️این اتفاق باعث شد که قدر امنیت و آرامش موجود در این سرزمین را که حاصل خون پاک شهدای راه اهلبیت و وجود بابرکت ولایت فقیه که سکان دار این کشور هست را بیشتر از پیش بدانیم و از طرفی به آمریکا، اسرائیل، انگلیس و آل سعود این دشمنان قسم خورده ی ایران اسلامی بفهمانیم که سربازان گمنام امام زمان و نیروهای امنیتی و نظامی این مرز و بوم و تمامی آحاد مملکت اجازه نخواهند داد که کوچک ترین تعرضی صورت بگیرد و از این قبیل اتفاقات را بدون جواب رها کنند.

▪️این حادثه سبب به شهادت رسیدن تعدادی از مردم روزه دار این سرزمین شد که شهادت را آرزو می کردند و آرزوی همه ما نیز شهادت در راه اسلام و قرآن است چراکه این راه را از پدرانمان به ارث برده ایم که راه و رسم سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین راه رستگاری خواهد بود.

▪️این فیض عظیم شهادت را به رهبر معظم انقلاب، ملت غیور و شریف ایران، خانواده معظم شهدا و مدافعین حرم و ولایت تبریک و تعزیت عرض می نمایم.والسلام
سید هاشم بطحائی گلپایگانی-١٨خرداد٩۶