پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
   

آیت‌الله بطحائی در گفت‌وگو با تسنیم: مدعیان اداره حرمین شریفین چشم دیدن پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی را ندارند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه خداوند در آیات خود وعده داده که مشعل حق و هدایت هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود، گفت: امروز دنیای کفر، شرک، نفاق و حتی مدعیان اداره حرمین شریفین که با جبهه کفر همگام شده‌اند، چشم دیدن پیاده‌روی عظیم اربعین را ندارند.

آیت‌الله سید هاشم بطحائی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با بیان اینکه خداوند در آیات خود وعده داده که مشعل حق و هدایت هیچ‌گاه خاموش نمی‌شود، اظهار داشت: امروز دنیای کفر، شرک، نفاق و حتی مدعیان اداره حرمین شریفین که با جبهه کفر همگام شده‌اند،‌ چشم دیدن پیاده‌روی عظیم اربعین  را ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: ملت شریف ایران و جوانان سلحشور و پاک‌باخته و همچنین جوانان هم‌کیش و هم‌عقیده چه سنی و چه شیعه در این راهپیمایی عظیم جهانی شرکت می‌کنند و امید است این حرکت عظیم الهی به کوری چشم کفر، نفاق و آل سعود روزبه‌روز باشکوه‌تر برگزار شود.

آیت‌الله بطحائی با آرزوی سلامتی و تندرستی برای افراد شرکت‌کننده در مراسم اربعین حسینی خاطرنشان کرد: از تلاش تمام نیروها از جمله نیروهای نظامی، انتظامی وغیره جمهوری اسلامی ایران و در رأس، مقام معظم رهبری که این حرکت را هدایت می‌کنند کمال تقدیر و تشکر را داریم.

وی در رابطه بدعهدی آمریکایی‌ها و عدم فروش هواپیما و تصویبان در مجلس آمریکا گفت: وفای به عهد غیرت، وجدان و مردانگی می‌طلبد و یکی از چیزهایی که انسان را به‌عهد و پایبندی متعهد می‌سازد وجدان و شرف است همچنین عامل دوم پایبندی به دین و مبانی الهی است که متأسفانه در دولت آمریکا این دو شرط وجود ندارد. دولت آمریکا حتی پایبند به دین خود هم نیست – ۳۰ آبان ۱۳۹۵