پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
   

اتفاقی خطرناک در جهان

اَعوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیم. بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. الحَمدُ لِلّهِ رَبِّ العالَمین وَ لا حَولَ وَ لا قُوَهَ إلّا بالله العَلیِّ العَظیم وَ الصَّلاه وَ السَّلامَ عَلی سَیِّدِنا وَ نَبیِّنا خاتَمِ الأنبیاءِ وَ المُرسَلین أبِی القاسِمِ مُحمَّد وَ عَلی آلِهِ الطَّیِبینَ الطّاهِرینَ المَعصومین سِیَّما بَقیهِ اللهِ فِی الأرَضین أرواحُنا وَ أرواحُ العالَمینَ لِتُرابِ المَقدَمِهِ الفِداه وَ لَعنَهُ اللهُ عَلی أعدائِهِم أجمَعین من الآن إلی قیام یَومِ الدّین.
این روزها بر خلاف ادعای مدعیان حقوق بشر غربی و تمدن مدرن، شنیده می شود که عده ای غیرمتمّدن و غیرمتدیّن به ادیان الهی؛ دست به جسارت به ساحت مقدس پیامبر رأفت و رحمت زده و تصاویر موهنی با قلم فرسائی صهیونیست های کینه توز در روزنامه و رسانه ها در معرض دید پیروان ادیان مقدس الهی به ویژه مسلمان ها می گذارند و مساجد و معابد را به آتش می کشند و تخریب می کنند در حالی که در قرآن مقدس در آیات متعدد از تمام پیامبران از آدم تا خاتم به ویژه حضرت موسی و حضرت عیسی، ثنا و ستایش شده و آن ها را پیامبران اولی العزم معرفی می فرماید و والده مکرمه حضرت مسیح را (حضرت مریم علیها السلام ) نیز مورد ستایش قرار می دهد ولذا هیچ مسلمانی به خود اجازه نمی دهد که به ساحت مقدس و معابد و مراکز عبادی آن ها (کلیسا و کنیسا) جسارت و توهین کند بلکه آن ها را تقدیس می نماید.
سئوال اینجانب نخست از جنابان مقام منیع پاپ و اسقف ها و کاردینال ها و بزرگان روحانی مسیحیت آن است که آیا آئین رأفت و رحمت و گذشت حضرت عیسی با اینچنین اقدامات وحشیانه موافق است؟!
که قطعاً چنین نیست زیرا شأن حضرت عیسی و پیروان اندیشمند آن حضرت ( از بالاترین مقام یعنی روحانی و در رأس آن ها عالیجناب پاپ و نیز دانشگاهیان و بازرگانان و سیاسیون خردمند مسیحیت ) به دور از آن است که در دنیای متمدن و حقوق بشر به این کارهای وحشیانه راضی باشند!
و سئوال دیگر اینجانب اینکه چرا بزرگان و متنفذین مسیحیت، جلوی این حرکات موهون که مسیحیت را بدنام می کند را نمی گیرند؟!
اینجانب از این پیش آمد بسیار متأثر شدم و آن اندازه که آن را برای دنیای مسیحیت که یکی از ادیان مقدس الهی است زیان بار تلقی می کنم به مراتب بیشتر از آن است که به مساجد مسلمان ها خسارت وارد می کنند چنانکه افراد فراوانی از کشورهای غربی با هیچ انگیزه ایدئولوژی بلکه به عنوان مزدور، تحت لوای اسلام به نام داعش به جان ملل دنیا افتاده ولذا مسیحی و یهودی و مسلمان ها را ( از صغیر و کبیر ) از دم تیغ می گذرانند در حالی که تمام مسلمانان آگاه از عمل آن ها بیزارند و آن را محکوم می کنند لذا شما نیز وارد عمل شوید و نگذارید، کیان مسیحیت با این وحشی گری ها آسیب ببیند!
در پایان از عالیجناب پاپ مقام منیع مسیحیت و سایر روحانیون انتظار می رود تا برای حفظ عزت و آبروی حضرت عیسی و مسیحیت با اعلامیه ها و واکنش های مؤثر، انزجار خود را از عمل شنیع گروهک های مزدور که اصولاً با دیکته صهیونیست و تقویت مالی دلارهای نفتی دست به این جنایات وحشیانه می زنند اعلان کنند و نگذارند میان ادیان الهی که نشئت گرفته از مبدأ واحد یعنی حضرت احدیت است تفرقه ایجاد شود که به نفع هیچ کسی نخواهد بود. والسلام علی من اتبع الهدی – ۲۸ دی ۱۳۹۳