سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
   

بسم رب القاصم الجبارین

حضرت آیت الله بطحائی گلپایگانی در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس پیامی صادر کردند.

بسم رب القاصم الجبارین

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون

عروج ملکوتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و پیوستن این شهدای بزرگوار به مالک اشتر، عماریاسر و عباس بن علی این سرداران پیشکسوت ولایت و مکتب امیرالمومنین که سرافرازنه و رشیدانه به دست خُفّاشان پَست فطرت جبهه کفر و شرک همچون معاویه و فرزندش یزید و امروز نیز دیوسالار امریکایی، ترامپ بدخیم را به محضر حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا له الفداه، روح والای ملکوتی امام راحل، مقام معظم رهبری این مرد باصلابت و حسین گونه، خانواده رشید پرور و شهید داده معظم سلیمانی و کلیه ی نیروهای مسلح خداجوی دنیا به ویژه نیرو های مسلح و قهرمان ایران، ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی، ملت شریف و باوفا و بی نظیر ایران قهرمان تبریک و تسلیت می گویم.

درود بر همه ی پویندگان راه حق و حقیقت و سلام و صلوات بر حوزه های علمیه به ویژه مراجع بزرگ تقلید که همواره به نیابت مولا و پیشوای خود، مشعل راه این جبهه بوده و سلام و صلوات فراوان بر ارواح طیبه و طاهره شهدای اسلام، از بدر تا کربلای ایران و مدافعین حرم.

دشمنان زبون شوم که در لاک خمّاری الکل از درک افتاده و دیوانه وار دست بر ترور ناجوان مردانه می زنند و به خیال خود راحت شدند؛ بدانند اگر با رفتن عمّار در صفّین و رفتن عباس در کربلا و چمران و صیاد در کردستان و بهشتی، رجائی و مطهری ها و امروز نیز سردار رشید حاج قاسم سلیمانی این خار چشم جبهه ی کفر و نور چشم جبهه حق، بنا بود مشعل حق کم نور شود؛ در انفجار حزب جمهوری اسلامی ایران و نخست وزیری بایستی بساط برچیده می شد.

علیرغم هزینه های کلانی که این مربع شوم (امریکا، انگلیس، اسرائیل، گاو شیردهان سعودی) انجام می دهند، روز به روز جبهه مقاومت در ایران پر از سردارهای دلاور و رشید خواهد بود و منتظر فرمان فرماندهی کل قوا، خلف صالح امام راحل حضرت آیت الله خامنه ای حفظه الله می باشند تا انتقام این خون به ناحق ریخته را از سردمداران الکلی بگیرند و پرچم سیاه را بر آن دژم خانه سفید برافرازند. ألیس الصبح بقریب – إنّ ربک لبالمرصاد-

سید هاشم بطحائی گلپایگانی

۱۳دی۹۸