جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
   

دعوت حضرت آیت الله العظمی بطحائی گلپایگانی از آحاد ملت شریف ایران مبنی بر حضور پرشور و همه جانبه در انتخابات پیش رو  

بسمه تعالی

دعوت حضرت آیت الله العظمی سید هاشم بطحائی گلپایگانی (کاندیدای پنجمین دوره خبرگان رهبری استان تهران)  از آحاد ملت شریف ایران مبنی بر حضور پرشور و همه جانبه در انتخابات پیش رو – مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی

امام خمینی (ره) : میزان رأی ملت است.

امروز که تمام قدرت های مستکبر دنیا چشم به اقتدار و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دوخته اند و به یقین هدفی جز ریشه کن کردن این انقلاب مقدس و آرمان های پاک بنیانگذار فقید آن ، حضرت امام خمینی ( ره ) ندارند هیچ نیرویی جز همبستگی آحاد ملت با یکدیگر نخواهد توانست نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کند.

به یقین یکی از عرصه های تجلی این همبستگی ، مشارکت تمام اقشار جامعه در انتخابات می باشد.

دشمنان این نظام علی الخصوص آمریکا ، اسرائیل و انگلیس مکار به گوش باشند که این ملت غیور و انقلابی هیچ گاه فریب آن ها را نخورده و نخواهند خورد و همواره در دفاع از نظام و رهبری معظم این انقلاب مقدس ؛ همچون کوه ، استوار خواهند ماند.

با توجه به شرایط حساس فعلی علی الخصوص در زمان انتخابات از مردم فهیم ایران توقع چنین است که همواره همانند تمام مسیر نهضت مقدس از ابتدا تا به امروز تحت امر ولایت فقیه ، بصیرت خود را حفظ کرده و فریب عوامل داخلی و خارجی دشمن را نخورند و از این راه ، مانع نفوذ دشمن در ارزش های این انقلاب شوند.

امروز حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه ی ملی اجتماعی ، بلکه تکلیفی شرعی است.

به یقین هفتم اسفند ماه بار دیگر ملت انقلابی و همیشه در صحنه با حضور پر شور پای صندوق های رأی حماسه ای نو خواهند آفرید و پیوند دیرینه ی خود با امام امت و رهبری عظیم الشأن انقلاب را بار دیگر به رخ جهانیان و دشمنان گمراه این انقلاب خواهند کشید.

ملت بزرگ ایران آگاه باشند امروز یکی از راه های نفوذ دشمن ، ایجاد تفرقه بین امت از طریق تقدس زدایی از بزرگان و سابقون این انقلاب بوده است لکن جای بسی تعجب است که عده ای در داخل از روی جهل ، فریب این نقشه ها را خورده و آب در آسیاب دشمن می ریزند.

متأسفانه در شرایط حساس کنونی برخی رسانه ها و تشکل ها با سوء برداشت ها ، شیطنت های رسانه ای و متاسفانه در مواردی با بیان خلاف واقع و تحریف اقوال افراد ، سعی در تخریب برخی شخصیت های بزرگ انقلاب و به تبع آن آلوده کردن فضای سالم انتخابات را دارند که به یقین ملت بصیر و فهیم ایران فریب این گونه بی اخلاقی ها و سودجویی ها را نخورده و در حفظ وحدت جامعه خواهند کوشید.

قطعاً برخی از مطالب منتشر شده  در رسانه ها طی روزهای اخیر یا خلاف واقع و یا به صورت تحریف شده و توام با شیطنت ها و سودجویی های رسانه ای مطرح گر دیده است که به دلیل شرایط حساس کنونی ، شرح موضوع و بازگویی تفصیلی به صلاح ملت و مملکت نمی باشد.

نهایتا ضمن حمد و ستایش خداوند متعال و آرزوی توفیقات روز افزون برای ملت نجیب ایران اسلامی  ، عاملان اینگونه بی اخلاقی ها را بعمل به آیه ای از آیات خداوند متعال در قرآن کریم دعوت می کنم . باشد که پند گیرند .

– یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُواْ کُونُواْ قَوَّامِینَ لِلّهِ شُهَدَاء بِالْقِسْطِ وَلاَ یَجْرِمَنَّکُمْ شَنَآنُ قَوْمٍ عَلَى أَلاَّ تَعْدِلُواْ اعْدِلُواْ هُوَ أَقْرَبُ لِلتَّقْوَى وَاتَّقُواْ اللّهَ إِنَّ اللّهَ خَبِیرٌ بِمَا تَعْمَلُونَ –  ( مائده / ۸)

والسلام

سید هاشم بطحائی گلپایگانی

۳/ اسفند / ۱۳۹۴