سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
   

سوء برداشت رسانه ها از بیانات معظم له نسبت به آیت الله هاشمی ؛

بیانیه آیت الله بطحائی گلپایگانی نسبت به

سوء برداشت رسانه ها از بیانات معظم له نسبت به آیت الله هاشمی ؛

مقام معظم رهبری :

سعی کنید در خبرگان رهبری احترام آقای هاشمی رفسنجانی حفظ شود.

حمایت اعضای انقلابی از یکدیگر نه تنها باعث افزایش همدلی میان این افراد است ، که باعث تضعیف روحیه دشمن نیز می گردد. در گفتگویی که با (آقایاسر) فرزند آیت الله هاشمی و همچنین خود ایشان انجام شده بود ، مباحثی پیرامون تحکیم روحیه برادری میان دلتمردان و تلاش بیشتر برای حفظ انقلاب مطرح گردید.

با توجه به شرایط حساس انتخاباتی و نفوذ ناگهانی دشمن می طلبد که با حفظ وحدت بخصوص جهت شرکت در انتخابات از هرگونه برداشت ناصواب نسبت به بیانه ها و مصاحبه ها ، پرهیز شود و اخلاق اسلامی رعایت گردد.

در تاریخ ۲ / اسفند / ۱۳۹۴ عده ای از دانشجویان عضو انجمن اسلامی ، از بنده درخواست دیدار داشتند.

یکی از سوال های آن ها راجع به اظهارات رادیو بی بی سی در رابطه با لیست خبرگان مردم بود که بنده ، تبری خود را نسبت به اظهارات رادیو بی بی سی اعلان کردم و قطعاً آیت الله هاشمی و افراد مندرج در لیست خبرگان مردم نیز همین گونه است و نیز به حرکت های شخصیت کشی که معظم له را هدف قرار داده است اشاره و محکوم کردم.

بنده با برداشت های نادرست مخالف می باشم و قطعاً اظهارات رادیو بی بی سی مورد نفرت و تبری جناب آقای هاشمی می باشد که متاسفانه طور دیگری تفسیر شده است. امید است این حرکات ناشایست تکرار نشود که به ضرر انقلاب و انقلابیون است.

والسلام

سید هاشم بطحائی گلپایگانی

کاندیدای پنجمین دوره خبرگان رهبری استان تهران

۲/اسفند/۱۳۹۴